Zgłoś naruszenie...
Wybierz jedną z poniższych opcji.
Ten komentarz dotyczy mnie lub znajomego:
atakuje mnie,
atakuje znajomego.
Komentarz dotyczy czegoś innego:
spam lub oszustwo,
propagowanie nienawiści,
przemoc lub krzywdzące zachowanie,
treść o charakterze erotycznym.
Napisz
PANEL

wpisy na blogu

Wentylacja zrobiona

Blog:  mojesignum
Data dodania: 2013-11-18
wyślij wiadomość

Ostatnie ogniwo do kompletnych instalacji sanitarnych wykonane - wentylacja mechaniczna zainstalowana - działa. Chwilowo, na czas brudnych robót (cięcie, szlifowanie) wyłączona - szkoda zabrudzić kanały.

Jednostka (centrala) jest mała. Moduł NIBE FLM idealnie pasuje wzorniczo do pozostałych elementów ogrzewania (pompy ciepła i zbiornika c.w.u.). W sumie to tak na prawdę nie istotne - ważne żeby działało jak należy - ale cieszy oko bo ładne.

blog budowlany - mojabudowa.pl

(po lewej zbiornik c.w.u, po prawej od dołu pompa, w górnej części moduł wentylacyjny FLM), poniżej na sufitach anemostaty wywiewne

blog budowlany - mojabudowa.pl

a z zewnątrz nawiew świeżego powietrza przez nawiewniki z regulacją w każdym suchym pomieszczeniu.

Następny etap za nami.

Ścianki GK też zrobione, jeszcze zostały sufity do obłożenia płytami (jeszcze jakieś 50 płyt do założenia). Wtedy będzie można gipsować i malować.

W przyszłym tygodniu może zaczniemy układać płytki (płytki będą we wszystkich pomieszczeniach ze względu na podłogówkę).

Wtedy dopiero domek zacznie ładnie w środku wyglądać.

 

 

9Komentarze
Data dodania: 2013-11-18 14:05:20
idziecie jak burza, aż zazdroszczę :)
odpowiedz
Data dodania: 2013-11-18 21:59:19
Cierpliwości. Niedługo też będziecie na takim etapie jak my. Też niedawno zazdrościłam innym blogowiczom. Teraz zazdroszczę tym co już mieszkają hehhhee. Taka kolej rzeczy.
odpowiedz
Odpowiedź do signumka
madic27  
Data dodania: 2013-11-18 18:35:18
fajnie moduł wygląda ale poczytałem ze chyba najlepiej współpracuje z pompami ciepła nibe-szkoda.pozdrawiam...
odpowiedz
Data dodania: 2013-11-18 22:03:55
Pewnie faktycznie najlepiej współpracuje z pompami NIBE bo on sam też NIBE. Gdybym nie miała pompy NIBE pewnie wogóle nie wiedziałabym, że istnieje moduł wentylacyjny NIBE FLM. Wydawał mi się najbardziej rozsądnym rozwiązaniem (kompromis pomiędzy pełną wentylacją mechaniczną i grawitacyjną). Dla mnie przeważyło to, że jest stosunkowo niedużo kanałów wentylacyjnych (tylko wyciągowe) przez co nie będzie problemu z czyszczeniem kanałów a dodatkowo skorzysta pompa ciepła, będzie jej łatwiej.
odpowiedz
Odpowiedź do madic27
my-home  
Data dodania: 2013-11-18 21:37:11
To prawda, że na ogrzewanie podłogowe jest najlepszy kamień lub płytki gresowe bądź ceramiczne, ale są też panele przystosowane do podłogówki, czy deski barlineckie, a dzięki nim pokoje sypialne wydają się być bardziej przytulne. My też mamy w całym domu podłogówkę, ale w sypialniach mamy panele i podłogówka daje radę z grzaniem, ale to tylko moja sugestia, a decyzja należy do was;) pozdrawiam;)
odpowiedz
Data dodania: 2013-11-18 21:57:52
Zastanawialiśmy się nad tym aby na części sypialnianej ułożyć panele ale jednak wygrały płytki imitujące drewno (fakt, mogą być zimne ale zawsze coś za coś). Panele nas nie satysfakcjonują ze względu na to, że się mimo wszystko łatwo wycierają a deska barlinecka droga - na całą powierzchnię ponad 150 m2 sporo kasiorki by wyszło a ona niestety topnieje w zatrważającym tempie.
odpowiedz
Odpowiedź do my-home
Data dodania: 2013-11-18 23:11:16
my w całym domu robimy wykładzinę Forbo, rewelacyjna sprawa bo siostra zrobiła u siebie-jest ładnie, bardziej miękko funkcjonalnie wygodnie do sprzątania i nowocześnie wbrew pozorom, że to wykładzina
odpowiedz
Data dodania: 2013-11-19 19:12:30
U nas decyzje już podjęte, płytki kupione ale ciekawi mnie wasze rozwiązanie. Pracuję w branży budowlanej i interesują mnie ciekawe i nowatorskie rozwiązania. Ta wykładzina forbo o której pisałaś to dywanowa czy pcv? Dobrze przewodzi ciepło (podłogówka)? Wydaje mi się, że ogólnie wykładziny dywanowe i PCV słabo przewodzą ciepło. Chyba, że ta wasza wykładzina to nowatorska technologia. Napisz trochę więcej na ten temat. Ja już w moim domu nie skorzystam ale może kogoś innego zainteresujemy tematem :).
odpowiedz
Odpowiedź do signumka
Data dodania: 2013-11-20 09:15:55
To jest faktycznie coś innego kładzione na gorąco nic nie odstaje nie wygina jak wykładziny z lat 80 :). w sumie najlepiej poczytać na stronie, tak ogólnie to materiał ekologiczny. Siostrze to projektanci wynaleźli i naprawdę zachwyciło mnie na podłodze, a głównie wygoda w sprzątaniu wszystko bez fug,połączeń itp. Łazienkę też planuję zrobić tą wykładziną łącznie ze ścianami i prysznicem. Kafle też wyglądają rewelacyjnie, także czekam na fotorelacje
odpowiedz
Odpowiedź do mojesignum

Zadzwonił alarm

Blog:  mojesignum
Data dodania: 2013-11-10
wyślij wiadomość

Dzisiaj zadzwonił do mnie na komórkę alarm zainstalowany w domku (taką mam z nim "umowę", że ma dzwonić do mnie gdyby coś się działo).

Czym prędzej się zebraliśmy i pojechaliśmy sprawdzić co się dzieje.

Jechałam w stresie nie wiedząc co zastanę...... Po 15 minutach byliśmy na miejscu.

Obeszliśmy najpierw dom z zewnątrz - wszystkie otwory były nienaruszone - ale alarm zadzwonił - dlaczego?

W środku też wszystko było w najlepszym porządku. Na wyświetlaczu alarmu była informacja, że czujka w salonie zameldowała włamanie ale de facto włamu na szczęście nie było.

Cieszymy się, że nikt się jednak nie włamał ale dlaczego alarm zgłosił problem w salonie, hmm.

Może myszy? bo wiemy, że się niestety zadomowiły. Regularnie tępimy ale jeszcze walka nie skończona (alarm ma reagować tylko na większe obiekty - powyżej 14 kg).

Może mieliście takie sytuacje bezpodstawnego załączenia alarmu?

 

 

 

12Komentarze
madic27  
Data dodania: 2013-11-10 20:12:12
a moze macie mega szczury w domu??żartuje,dobrze ze wszystko było wporzadku.pozdrowienia...
odpowiedz
Data dodania: 2013-11-10 20:46:56
Mam nadzieję, że to nie mega szczury. Nie zapraszałam ich ;)
odpowiedz
Odpowiedź do madic27
Data dodania: 2013-11-10 23:07:32
możliwe że większy zwierzak np kot, u nas też czujka daje znać że się alarm włączał i okazuje się że kot nas odwiedza. Po kradzieży też zamontowaliśmy alarm
odpowiedz
Data dodania: 2013-11-11 08:17:03
U mnie alarm też miał reagować na większe zwierzęta, ale kiedyś został uruchomiony przez naszego żółwia, którego zapomniałam włożyć do terrarium.
odpowiedz
Data dodania: 2013-11-11 10:46:15
...pewnie też macie czujkę z prędkościomierzem....za szybko biegł..:)
odpowiedz
Odpowiedź do tea--napoli
Data dodania: 2013-11-11 10:56:17
Na ekranie wyświetliło się z pewnością,że strefa naruszona.A to niekoniecznie musi oznaczać włamanie:) czasami się zdarza,że alarm się uruchomi z niewiadomej przyczyny.Czasami okazuje się,że czujka jest zepsuta.Dziwnie macie ustawiony alarm,bo u mnie nawet żółw go uruchomi:)))pozdrawiam
odpowiedz
Data dodania: 2013-11-11 11:13:27
W historii alarmu na wyświetlaczu było "10.11 15:13 alarm włamaniowy. Strefa 1" a niżej "10.11 15:13 kon.-we.al.włam. Strefa 1" Jutro zapytam naszego elektryka który montował alarm co to znaczy. Mamy jeszcze otwarte niektóre kanały wentylacyjne fi 110, prowadzące bezpośrednio z zewnątrz, może jakiś ptaszek wleciał (kiedyś już mieliśmy ptaka ale alarm się wtedy nie uruchomił). Pewnie różnie to bywa z tym alarmem, ale alarm musi być. Za dużo złodziejstwa w koło. Już kilka razy w życiu mnie okradziono i wiem jak to boli ...
odpowiedz
Odpowiedź do madera1m
kasirek  
Data dodania: 2014-01-21 16:16:48
My mielismy podobną sytuacje i własnie ptaszek nam wleciał przez otwór wentylacyjny, Zabezpieczylismy otwory,i od tamtej pory spokój.. :)
odpowiedz
Odpowiedź do mojesignum
sidor31  
Data dodania: 2013-11-20 09:03:34
Witam w klubie, nas też na budowie polubiły 2 myszki i co róż włączały nam alarm, ale mąż dał im trochę niezdrowego jedzonka i mamy na razie po kłopocie.
odpowiedz
Data dodania: 2013-11-20 09:19:39
A jakie to niezdrowe jedzonko,jedzą Twoje myszki?:) Bo moje coś wybredne:)))
odpowiedz
Odpowiedź do sidor31
sidor31  
Data dodania: 2013-11-20 13:13:56
Kupiona w sklepie ogrodniczym trutka na myszy.
odpowiedz
Odpowiedź do madera1m
Data dodania: 2013-11-20 11:45:28
Moim lokatorom/myszkom też serwuję zróżnicowaną dietę ale coś nie bardzo im smakuje.
odpowiedz
Odpowiedź do sidor31

Tymczasem przenieśliśmy roboty do środka

Blog:  mojesignum
Data dodania: 2013-11-07
wyślij wiadomość

Pompa ciepła zamontowana. Brakuje jeszcze tylko modułu wentylacyjnego bo nie dojechał na czas i instalacje sanitarne będzie można uznać za skończone (pozostanie w tym zakresie już tylko "biały montaż", ale najpierw trzeba wszystko ocieplić i wykończyć).

blog budowlany - mojabudowa.pl

geberity też zamontowane

blog budowlany - mojabudowa.pl

Trwają prace doociepleniowe.

blog budowlany - mojabudowa.pl

blog budowlany - mojabudowa.pl

12Komentarze
my-home  
Data dodania: 2013-11-07 20:51:58
To niższe urządzenie to zapewne pompa, a to wyższe czy to bufor, czy zasobnik CWU? Myślę, że będziecie zadowoleni z tej inwestycji, gratuluję i pozdrawiam;)
odpowiedz
Data dodania: 2013-11-07 21:04:35
Tak, to niższe to pompa. Bezpośrednio nad nią będzie jeszcze moduł wentylacyjny. Obok zbiornik c.w.u. Mam nadzieję, że będziemy zadowoleni. Sprzęt podobno porządny.
odpowiedz
Odpowiedź do my-home
my-home  
Data dodania: 2013-11-07 21:17:01
My jesteśmy zadowoleni z naszej pompy, ale mamy zintegrowaną z zasobnikiem CWU. Nasz dom jest nie duży więc nam wystarcza.
odpowiedz
Odpowiedź do mojesignum
Data dodania: 2013-11-07 21:29:58
Ja na razie mam nadzieję, że będziemy zadowoleni. Na razie pompa "pochłania" duże ilości prądu bo pracuje tylko na grzałce niestety. W momencie montażu pompy nie mieliśmy wogóle ocieplonego stropu i Pan Pompiarz powiedział, że całe wyprodukowane ciepło leci w okolicę praktycznie bez barier i nie może nam zostawić pompy z włączonym dolnym źródłem bo zimą może być problem z wydajnością jak nadmiernie wyeksploatujemy dolne źródło więc licznik prądu szaleje (mamy podlicznik tylko na pompę więc niestety widzimy ile sama grzałka pochłania prądu). Ale to sytuacja przejściowa - jutro praktycznie skończymy ocieplanie stropu i może uda się przełączyć pompę na normalny tryb pracy. Od dawna grzejecie pompą?
odpowiedz
Odpowiedź do my-home
Data dodania: 2013-11-08 18:25:07
To Ty lepiej
coś powiedz więcej o tej pompie - jaka moc, jakie macie dolne źródło (ilość pętli/odwiertów i ich długość) jakie macie zapotrzebowanie na ciepło (OZC) i jaką w końcu macie powierzchnię po podłodze. Dla mnie włączanie pompy ciepła na zwykłej grzałce elektrycznej to profanacja :( Poza tym - jak pompa jest dobrana odpowiednio to nie ma nawet takich obaw, że możecie zmrozić dolne źródło.
odpowiedz
Odpowiedź do mojesignum
Data dodania: 2013-11-08 19:33:27
Może i profanacja ale trwała na szczęście tylko kilka dni. Pompa dzisiaj została przełączona na właściwy tryb :) i już powinno być teraz dobrze. Pana pompiarza uważam za fachowca. Współpracowałam już z nim służbowo i wykazywał się zawsze pełnym profezjonalizmem. Pompa to NIBE 1145 PC 8 KW + zasobnik 300L i moduł wentylacji FLM. Powierzchnia grzana to ok. 160 m2. Pompa zakładam, że jest dobrze dobrana ale jeśli nie miałam stropu i żadnej bariery cieplnej na dachu to na pewno nie pracowała zgodnie z tym co założono przy jej doborze a posadzkę trzeba wygrzewać bo płytki do układania czekają.
odpowiedz
Odpowiedź do dom-w-zielistkach
Data dodania: 2013-11-08 22:14:31
a jakie macie DZ?
u nas też jest 8kW na podłogi o pow 133m2 niezależnie ile jest grzania - nigdy użycie grzałki nie jest uzasadnione jeśli DZ jest sprawne. Płaciliście przez to 3-4 razy drożej za to samo... my też wygrzewaliśmy podłogi i nie trwało to nawet 24h. A każda pompa powinna sobie z tym poradzić...
odpowiedz
Odpowiedź do mojesignum
Data dodania: 2013-11-09 18:08:07
Faktycznie zapomniałam napisać o DZ - 2x100 m (kolektor pionowy) My mamy wygrzewać posadzkę 2 tygodnie (agilia sols lafarge wylana 1,5 miesiąca temu). Jaką macie posadzkę, że wygrzewaliście je tylko 24h?
odpowiedz
Odpowiedź do dom-w-zielistkach
Data dodania: 2013-11-11 17:21:37
może się źle wyraziłem
to nie było "wygrzewanie" posadzki tylko jej podgrzewanie - po to aby podsechł klej pod płytkami. mamy zwykłą posadzkę, która już zdążyła dawno wyschnąć od czerwca... Natomiast ten czas 24h - miałem tu na myśli, że żeby od temperatury pokojowej czy nawet niższej podgrzać podłogę do zakładanej temp 35st. (a i tak najpierw powinniście grzać mniej - ok. 25st.) - wystarczy mniej niż 24h. Potem pompa podtrzymuje tylko temperaturę i występują tylko cykliczne wahania np. 34.6-35st. Czas pracy pompy wtedy jest dość krótki i jej włączanie powinno być w okolicy jednego - dwóch razy na dobę... po max kilkadziesiąt minut. Co do waszego DZ - 2x100m to tak "akurat" (ja osobiście w tym przypadku wolałbym np. 3x75m) - ale żaden instalator nie powinien ostrzegać "że Wam się za szybko zamrozi" - w czasie jesieni. To co będzie w czasie zimy?! I żadna grzałka dodatkowa nie jest tu uzasadnieniem - przy takiej kosztownej inwestycji całość powinna być tak dobrana, żeby nigdy nie było konieczności użycia grzałki - no może gdy przez tydzień na zewnątrz będzie -20st.
odpowiedz
Odpowiedź do mojesignum
my-home  
Data dodania: 2013-11-08 20:02:27
Od października 2012, ale w maju tego roku wyłączyliśmy ją i od października znowu ją włączyliśmy bo nie mieszkamy jeszcze na stałe.
odpowiedz
Data dodania: 2013-11-11 19:54:17
Dziękuję za odpowiedź. Duuużo muszę się jeszcze nauczyć o pompach ciepła. Pompa przełączona już na dolne źródło ciepła - aktualnie sprawdzam codziennie zużywa średnio 15-20 kwh na dzień - to dużo czy mało przy wygrzewaniu świeżych pomieszczeń).Docelowo dom będzie miał parametry energooszczędnego (ściany U 0,14, płyta fundamentowa U 0,13, stropy 30 cm wełny mineralnej, okna z pakietem 3-szybowym) i mam nadzieję, że pompa da radę z dobrymi efektami ekonomicznymi.
odpowiedz
my-home  
Data dodania: 2013-11-11 22:46:35
My mamy dwuszybowe okna i pompa daje radę, a zeszłej zimy przy mrozach -20*C temperatura wewnątrz trzymała się równo z małymi wahaniami między 17 a 18 st. i nie wygrzewaliśmy posadzek bo była wylana parę miesięcy wcześniej i też Agilia Sols. Wygrzewanie stosuje się, gdy chce się szybko kłaść np. panele podłodowe itp. Pozdrawiamy:)
odpowiedz

Elewacja na ten rok skończona

Blog:  mojesignum
Data dodania: 2013-11-07
wyślij wiadomość

Elewacja skończona. Tzn. skończona na ten rok - udało się wykonać to co zaplanowaliśmy w tym zakresie.

Dom otynkowany, pomalowany - pozostał tylko cokół wokół budynku, ale na to już niestety nie pozwalają warunki atmosferyczne. Lepiej poczekać do wiosny i zrobić to dobrze.

A to nasz domek w docelowych kolorach.

blog budowlany - mojabudowa.pl

blog budowlany - mojabudowa.pl

blog budowlany - mojabudowa.pl

Posadziliśmy trochę drzewek owocowych i krzaczków - niech już rosną abyśmy szybko mieli swoje owocki.

blog budowlany - mojabudowa.pl

dla Liditom - elewacja trochę bliżej (postaram sięzrobić zdjęcie jeszcze bliżej ale obawiam się, ża i tak nie odda to koloru elewacji bo na dworze ostatnio szaro i brzydko. 

blog budowlany - mojabudowa.pl

7Komentarze
zona
Data dodania: 2013-11-07 21:24:13
dom w zielistkach
jaki to kolor i struktura?
odpowiedz
Data dodania: 2013-11-07 21:43:17
Tani tynk mineralny - struktura baranek 2 mm na to porządna farba Thermosan Caparol kolor z palety producenta - mieszana na zamówienie Kiesel 18 L92-C1,5-H105. Taka delikatna szarość, bardzo delikatna.
odpowiedz
Odpowiedź do blog został usunięty
liditom  
Data dodania: 2013-11-08 08:46:30
elewacja jest przepiękna, uwielbiam takie minimalistyczne a zarazem super nowoczesne wykończenia. Czy można prosić o zdjęcie z większym zbliżeniem, chodzi o dokładny kolor? no i jeśli można to zapytam jaki był koszt elewacji???
odpowiedz
Data dodania: 2013-11-08 09:57:20
Dziękuje za tak miłą opinię. Też uwielbiam prostotę. Powyżej dodałam zdjęcie elewacji z bliska. Całkowitego kosztu elewacji nie mam jeszcze bo nie rozliczyłam się z majstrem (robi mi dużo prac i jeszcze wszystkiego nie skończył) Materiały: farba Thermosan - ok 1700 zł tynk mineralny to koszt - ok. 500 zł tynkolit - grunt pod tynk - ok. 400 zł Styrolep - 600 zł siatka 600 zł i jeszcze trochę tzw. pierdółek (narożniki do okien, taśmy zabezpieczające itp.) Szacuję całkowity koszt materiałów i robocizny na ok 10.000 zł Styropianu na elewacji klejonego nie było bo w technologii izodom nie trzeba dodatkowo ocieplać
odpowiedz
Odpowiedź do liditom
Data dodania: 2013-11-08 09:24:18
inna koncepcja niż u mnie, ale wyszedł Signum extra, podoba mi się :)
odpowiedz
Data dodania: 2013-11-08 09:59:30
Dziękuję. Wasza elewacja sądząc po dotychczasowych zdjęciach podbitki, słupków itp będzie na pewno zupełnie inna ale na pewno też fajna. Dawaj dużo zdjęć. Miło się ogląda i czyta jaki ktoś inny ma pomysł na ten sam budynek.
odpowiedz
Odpowiedź do signumka
Data dodania: 2013-11-10 23:12:43
dokładnie :)... teraz mam dachówkę już prawie skończoną i wtedy dodam fotki, staram się na bieżąco dodawać zdjęcia, ale cierpię, pewnie jak większość z nas, na notoryczny brak czasu. Wy jesteście na dalszym etapie i możecie być naszą inspiracją :)
odpowiedz
Odpowiedź do mojesignum

Połatana elewacja

Blog:  mojesignum
Data dodania: 2013-10-11
wyślij wiadomość

Elewacja zyskała pierwszą warstwę - klej z wtopioną siatką. Dzisiaj skończona - jeszcze schnie. Na szczęście panuje piękna pogoda to jest szansa, że zdążymy z tynkiem i farbą.

W poniedziałek, jesli pogoda pozwoli podkład, potem stopniowo tynk i na koniec farba .... i będzie cudnie.

blog budowlany - mojabudowa.pl

 

blog budowlany - mojabudowa.pl

 

blog budowlany - mojabudowa.pl

 

blog budowlany - mojabudowa.pl

9Komentarze
Data dodania: 2013-10-12 21:56:35
chlip, chlip ;(
tylko tej elewacji Wam zazdroszczę....
odpowiedz
zona
Data dodania: 2013-10-13 10:36:55
dom w zielistkach
gratuluje...przejrzałam kilka stron bloga i ja też jak mój Mąż zazdroszczę płyty fundamentowej - będziecie mieć bardzo ciepło w domu, u nas jest cały czas 21-22st a pompa rzadko się włącza, nawet gdy na zewn było -4st powodzenia w wykańczaniu
odpowiedz
Data dodania: 2013-10-13 11:28:02
Cały czas mam nadzieję na ciepełko w domu przy niewysokich kosztach ogrzewania. Sporo zainwestowaliśmy w to aby tak własnie było.
odpowiedz
Odpowiedź do blog został usunięty
Data dodania: 2013-10-13 11:01:35
wygląda super
odpowiedz
Data dodania: 2013-10-15 08:21:18
Witam, dopiero teraz trafiłam na Waszego bloga, chciałabym pogratulować super projektu, dom bardzo oryginalny. Życzę powodzenia w jego realizacji. Pozdrawiam :)
odpowiedz
Data dodania: 2013-11-05 09:04:03
mam pytanie z innej beczki, mianowicie jak robisz ocieplenie dachu przy dachówce czy na płasko ?
odpowiedz
Data dodania: 2013-11-07 21:13:14
I tak i tak. Mamy salon bez stropu i tam ocieplamy po skosie wzdłuż krokwi natomiast w pozostałej części domu lecimy z ociepleniem w poziomie między wiązarami na wysokości stropu podwieszanego.
odpowiedz
Odpowiedź do signumka
Data dodania: 2013-11-08 09:16:58
no właśnie, bo nad salonem mam odkryte i przy dachu trzeba a nad częścią mieszkalną po co powiększać powierzchnię do grzania. Tylko zastanawia mnie czy te wiązary mogą zostać takie nieocieplane na tej części?
odpowiedz
Odpowiedź do mojesignum
Data dodania: 2013-11-08 10:03:04
Wiązary są zaimpregnowane - zakładam, że można je takie zostawić nieocieplone a w przyszłości zawsze można docieplić skosy wszędzie :) jak finanse pozwolą.
odpowiedz
Odpowiedź do signumka
mojesignum
ranga - mojabudowa.pl stały bywalec
Wyślij wiadomość do autora OBSERWUJ BLOGA
statystyki bloga
Odwiedzin bloga: 56914
Komentarzy: 295
Obserwują: 46
On-line: 9
Wpisów: 46 Galeria zdjęć: 245
Projekt SIGNUM
BUDYNEK- dom wolno stojący , parterowy bez poddasza bez piwnicy
MIEJSCE BUDOWY - Wielkopolska
ETAP BUDOWY - VII - Wykończenia
ARCHIWUM WPISÓW
2015 czerwiec
2015 maj
2015 luty
2014 grudzień
2014 październik
2014 czerwiec
2014 kwiecień
2014 marzec
2014 luty
2014 styczeń
2013 grudzień
2013 listopad
2013 październik
2013 wrzesień
2013 lipiec
2013 czerwiec
2013 maj
2013 kwiecień
2013 luty

Statystyki mojabudowa.pl
Liczba blogów: 67131
Liczba wpisów: 222808
Liczba komentarzy: 903577
Liczba zdjęć: 681136
Liczba osób online: 534
usuń reklamy
Top 100 blogów

sprawdź listę 100 najczęściej odwiedzanych blogów.

sprawdź teraz
200 zł rabatu + dostawa gratis.
mojabudowakupon rabatowy